FAQ | CENTURIUS

FAQ


Najčastejšie otázky, ako postupovať pri výbere web stránky, ako riešiť návštevnosť web stránky, aké sú možnosti vylepšiť Vašu web stránku
 

Čo si treba uvedomiť pri výbere web stránky ?

V prvom rade si treba uvedomiť, čo je Vašim cieľom, či je účel web stránky komerčný alebo nekomerčný, aká cieľová skupina na internete Vás zaujíma. Podľa toho rozlišujeme viac kategórií web stránok
  • komerčná - ponuka tovarov, služieb, prezentácia za účelom predaja
  • informačná - prezentácia určitej oblasti, projektu
  • kooperatívna - komunikačný portál, spájajúci určitú skupinu ľudí za účelom spoločnej komunikácie

V prvom rade je dôležité
  • správne si zvoliť doménu
    (tak aby vystihovala Váš zámer, napr.www.centrumnadania.sk)
  • vybrať si vhodný webhosting, vybrať si overeného poskytovateľa pre výber serveru ktorého priestor bude Vaša web stránka využívať,
    na základe dlhoročných skúseností a na základe spolupráce odporúčame webhosting od ATLANTIS - objednajte TU

Potom nasledujú parametre web stránky
  • štruktúra a rozloženie web stránky (jednoduché, prehľadné, na čo najmenej klikov sa dostť k obsahu,ktorý hľadáte)
  • grafický dizajn web stránky
  • prehľadné menu
  • relevantné a dostatočne viditeľné názvy, logo
  • relevantný obsah web stránky (Copywriting)
  • ak je potrebné vyhľadávanie na stránke (prípadne fulltextové)
  • viditeľné alebo jednoducho dosiahnuteľné kontaktné data
  • dostatočná možnosť spätnej väzby od návštevníka web stránky
    (telefón, email, kontaktný formulár, objednávkový formulár, ...)
  • mapa stránky
  • štatistika web stránky
  • optimalizácia web stránky pre vyhľadávače (SEO optimalizácia)
 
 

Ako dosiahnuť čo najskôr najvyššie pozície vyhľadávačov a najviac navštevovaných portálov ?

Ak chcete, aby sa Vaša web stránka okamžite zobrazovala pri vyhľadávaní na prvých pozíciach alebo na najnavštevovanejších portáloch, odporúčame platenú reklamu na internete - Internet Marketing.
Ako postupovať
  • uvedmote si, na čo sa chcete zamerať, čo je Vašim cieľom
  • je potrebné získať informácie a prehľad o konkurencii na internete
  • vytvoriť reklamnú kampaň tak, aby reflektovala Vaše potreby (správne kĺúčové výrazy, správne geografické, jazykové, časové nastavenia)
  • monitorovať výsledky reklamy a následne ich zapracovať a optimalizovať tak reklamnú kampaň
  • odporúčame osloviť profesionála, firmu ktorá to všetko vyrieši za Vás ... :-)
 
 

Čo treba zmeniť, ak zobrazujú vyhľadávače Vašu web stránku nedostatočne ?

Ak chcete, aby bola Vaša web stránka dlhodobo správne nastavená pre vyhľadávače, odporúčame optimalizáciu pre vyhľadávače, tzv. SEO optimalizáciu.
Skladá sa z 2 krokov - optimalizácia priamo na web stránke a mimo web stránky. Postupne prejsľ nasledovné kroky
  • analyzovať segment trhu
  • zostavit spravne klucove vyrazy
  • analyzovat web stranku a spravne vyuzit klucove vyrazy
  • spravne jazkove nastavenia
  • relevantny obsah
  • ak je to potrebne uvazovat o registracii do katalogov
  • spätné linky na Vašu web stránku
Pre kvalitnú a efektívnu reklamnú kampaň odporúčame osloviť profesionálov.
 
 

Máte dosť návštevníkov web stránky, ale len málo z nich sa naozaj stane aj zákazníkom ?

Návštevnosť web stránky je veľmi dôležitá, ale ak chcete získať zákaznázníka, dôležitá je aj konverzia návštevníka na zákazníka.
Ako postupovať
  • treba analyzovať návštevnosť stránky - aký čas strávili návštevníci na stránke, ktoré podstránky ich najviac zaujali, ktoré formuláre použili, aké je percento nových návštevníkov a ďalšie
  • podľa výsledkov analýzy upravím dizajn a štruktúru (prehľadné menu, rýchlo sa dostanem k obsahu, ktorý hľadám)
  • zvýrazniť časti stránky, na ktoré chcete čo najviac upútať (animované bannery, výrazné názvy, expresívne nápisy, výrazné farby a fonty)
  • správny výber spätnej väzby - viditeľný telefónny kontakt, email, kontaktný formulár, obiednávkový formulár, mapa sídla
 
 

Ako zlepšiť web stránku, ak sa Vám zdá neatraktívna, nemoderná, nezaujímavá ?

Ak máte web stránku, ktorá má už svoje roky alebo nevyhovuje súčasným trendom alebo sami nie ste s ňou spokojní, odporúčame zmeniť najmä dizajn stránky. Redizajn stránky zahŕňa zmenu grafiky aj štruktúry.
Uvedomte si niekoľko základných zásad
  • celkový vzhľad stránky
    (grafika, fonty, farby, obrázky, ...)
  • poloha a štruktúra menu
  • názov firmy, logo firmy
  • obsahová časť stránky (vždy zvýrazniť titulok podstránky)
  • statická časť web stránky (určená pre data, ktoré majú byť vždy viditeľné, napr.kontakt)
  • päta web stránky (copyright, mapa stránky, štatistika stránky, kontakt na administrátora, ...)
 
 

Chcete vedieť aká je Vaša konkurencia na internete ?

Ak nemáte dostatok informácií o Vašej konkurencii na internete, môžete prísť o množstvo návštevníkov Vašej web stránky, potenciálnych zákazníkov.
Ako postupovať pri analýze konkurencie
  • treba analyzovať čo je Vašim cieľom chcete viac návštevníkov alebo chcete zvýšiť predaj, chcete viac zákazníkov)
  • pomocou správneho nástroja treba zistiť postavenie konkurencie
  • zistiť výhody a nevýhody voči konkurencii
  • nájsť riešenie, ako predstihnúť konkurenciu
 

 

 
 
+421 915 291 559
+421 902 969 170
centurius@centurius.sk
kontaktný formulár

Vaše meno
Kontakt (Email alebo Telefón)
Vaša otázka
Zapíšte zobrazené číslice : 371
ANTISPAM
   

 

Ak chcete web stránku

ODPORÚČAME WEBHOSTING

od ATLANTIS

 


 



   
   
* povinné vyplniť kontakt na Vás email alebo telefón

    

Úspešne odoslané

Ďakujeme za odoslanie formulára,
budeme Vás čo najskôr kontaktovať!

Zavrieť okno